Makeup Haul ( p2)

IMG_2318

 

Am continuat in timpul departe de blog sa acumulez farduri si rujuri. De la Essence m-am ales cu 4 farduri mono: Black is the new Black, The Grammy goes glammy, Dance mauve si Hazel me not. Numele sunt sugestive, nu le-am mai pus si pe poza.

So just because I stopped writing does not mean I stopped buying. I got four more mono eyeshadows from Essence. Black is the new Black, The Grammy goes glammy, Dance mauve and Hazel me not. I think you can tell which is which, names are pretty straightforward. 

IMG_2353 IMG_2348

IMG_2359 IMG_2349

In prima poza Hazel me not (care chiar e cam not) si Black is the new Black. Hazel e o nuanta foarte frumoasa dar trebuie insistat mult cu ea, e cam prafoasa. Cu negrul e ca si cu orice alt negru, e destul de pigmentat si poate fi accentuat in straturi.

In a doua poza Grammy si Mauve – sidefate si foarte frumoase amandoua. Grammy a ajuns sa-mi placa mai mult ca iluminatorul de la Balm in unele ocazii.

First we have Hazel me not which is kinda true to its name, it’s very not..ish. It’s a bit dusty and you have to really work it in, but even then it will not look like in the pan. Black is the new black is like any other black eyeshadow. I have seen more pigmented ones but this is pretty ok and buildable. 

Second, the sheer ones. Grammy and Mauve – gorgeous, both of them. I even like Grammy more than the Balm Ilumminator sometimes. Phew… I fell so bad for having said that. 

IMG_2341 IMG_2342

Am mai luat si doua rujuri de la Farmasi pe care nu le-am purtat foarte multl inca. Tind insa mai mult spre nuanta 12, e mai naturala si pare un rosu mai calm mai rozaliu.

Mi-am mai luat concealurul de la Avon care a venit cu o pensula. Amandoua sunt inca netestate, deocamdata sunt indragostita de concealerul meu de la Astor.

Moar lipsticks..they’re never enough. Two red -ish Farmasi ones, because I need to blend in with the cherry season. I like number 12 more because it’s more on the pink, calm, soothing side of red.

And another Avon concealer, came with the brush, haven’t tried it yet because I am utterly in love with my Astor one right now. 

IMG_2325

Paleta w7 In the Nude o vreau de mult. Am luat-o intr-un final si am folosit o parte din farduri, sunt foarte sidefate, se combina bine, dureaza mult. Sa-mi spuneti daca v-ar interesa swatch-uri.

 I’ve been wanting this w7 in the nude palette for a while. I’m certainly not disappointed. I love these shades, they last the whole day, they are pigmented and shiny and pretty. let me know if you want swatches. 

IMG_2327

 

 

 

3 thoughts on “Makeup Haul ( p2)

  1. Bună 🙂 sa le folosești sănătoasă pe toate 🙂 sunt curioasa dacă acest corector de la Avon e bun de ceva. Paletuta de farduri se găsește cumva și pe site-urile de la noi pt a fi comandata? Nuanțele îmi par naturale și ft frumoase. Pupici

    Like

Leave a Reply

