Beau Monde de Noiembrie cu ruj si fard Essence / ro only

IMG_2008

*atentie, crema de maini de la Elmiplant nu e inclusa si ea in revista, ea doar a fost cumparata in aceeasi zi si in drum spre casa s-a imprietenit cu celelalte doua si nu s-au mai putut desparti nici cat iti ia sa le faci o poza.

N-am mai cumparat o revista de vreo 3 luni cred, dar si daca le cumpar o fac doar pentru cadouri, continutul de multe ori lasa de dorit si e doar pretty, nu si substantial.

Revista Beau Monde de noiembrie costa 14.90 Ron si contine, pe langa obiectul muncii, si un ruj si un fard, ambele de la Essence. 

Rujul e in jur de 11 lei si fardul 7 lei, pe 1001cosmetice, unde le-am cautat eu.

Nuante:

fard: Cappuccino, please

ruj: In the Nude.

De pe blogul Alinei am aflat azi ca au fost scoase din productie nuantele acestea, lucru care ma irita intr-un hal fara de hal, mai ales ca rujul imi place atat de mult ca il folosesc incontinuu de 5 zile de cand l-am luat. Si rar se intampla sa-mi placa un ruj nude atat de mult.

IMG_2018

E hidratant, e sheer, buzele se simt confortabil, e o nuanta de genul my lips but better, se intinde bine, rezista cam la vreo 2 ore daca nu mananci si bei nimic, dar cui ii pasa, l-as reaplica din 15 in 15 minute.

Fardul e comme ci comme ca, e o nuanta sidefata nude, buna pentru toata pleoapa sau doar in colt pentru iluminare. Rezista cu brio, se intinde destul de bine, e putin cam prafos, asta e singurul lucru care ar fi un minus.

IMG_2011

Si daca tot am decis sa ma cadoricesc cu revista, am luat si o crema de maini de la Elmiplant, de curiozitate, ca am tot vazut pe bloguri in ultima vreme o relansare si o promovare  a cremelor Elmiplant.

Revista am luat-o  de la Inmedio din Auchan-ul din Calea Sagului, pentru cei din Timisoara. Celorlalti, tot la Inmedio va recomand sa o mai cautati.

Dar e musai daca sunteti fan de rujuri nude sa nu o ratati.

Toodles!

Leave a Reply

