Empties #6

IMG_1680

And the empties saga continues .

Apidermaliv crema pentru calcaie – cu ulei de masline, propolis si unt de shea – o crema foarte grasa, hidratanta. Pentru cei cu picioare uscate si amatori de creme grase si ciorapi flausati iarna aceasta.

Apidermarliv Foot cream – with olive oil, shea butter and propolis – a really heavy, thick, moisturizing cream. For those with dry feet and for the fans of heavy moisturizer and woolly socks this winter. 

Farmec crema antirid cu ulei de argan – nu mi-a placut la inceput, dar am inceput, pe parcurs, sa-mi dau seama ca e o crema chiar foarte buna, am folosit-o mai ales ca si crema de noapte, are o consistenta usoara, la inceput poate parea putin grasa pe piele, dar odata ce patrunde in piele, nu se mai vede nici o urma. Dimineata ma trezeam cu o piele foarte neteda si luminoasa. E o baza buna si de machiaj. Are un pret foarte accesibil si e un produs excelent, daca aveti un ten normal  si nu stiti ce sa incercati.

Farmec antiwrinkle argan oil cream – I didn’t like this in the beginning, but as time went by I realized it is a really goos face cream. I used it mostly as a night cream, it has a light consistency, but it might look a bit greasy on the skin after applying. Do not be fooled though, it sinks in, and there’s no more trace of it. Good makeup base. It made my skin really smooth and glowy. Decently priced. 

Sampon pentru copii Rik&Rok de la Auchan – l-am luat datorita gramajului mic, pentru calatorii, are un miros extrem de apetisant, nu incurca parul, il lasa curat si stralucitor. nu am 5 ani dar l-as mai lua.

Rik&Rok kids shampoo by the Auchan brand – I bought it for travel purposes, it smells really sweet and delicious, I am not a 5 year old but I would buy this again. Detangles and cleans well. 

Tea Tree roll de la Oriflame – pentru cosuri, nu e chiar gol, dar il am de un car de ani. Nu a fost chiar cel mai bun produs pe care l-am incercat, acum prefer sa pun direct ulei de arbore de ceai pe zona. Solutia dinauntru e foarte agresiva, pare sa aiba mult alcool in componenta, iar sistemul de dozare e absolut enervant. Ori apesi puternic pe zona ori iti folosesti unghiile ca sa iasa ceva produs si apoi aplici pe piele. Mai bine luati direct o sticluta de ulei de la DM sau The Body Shop si economisiti multi nervi.

Tea tree oil roll by Oriflame – it’s not empty but it’s old. Not the best product. It is really aggressive, I suspect a lot of alcohol in its ingredients, and the dosage system is absolutely infuriating. You have to really push on the spot or use your nail to get something to come out. Right now I just use pure tea tree oil directly on the spot and it saves me a lot of pain in the arse. 

Gel de dus cu cirese Balea – un miros foarte dulceag de cirese, care pentru mine cel putin, a devenit cam iritant spre sfarsit, in rest, face spuma, are o culoare rosie sidefata, curata bine.

Balea cherry shower gel – really sweet smell, lathery, the smell irritated me though towards the end of it. 

IMG_1683

Am aruncat niste pensule vechi, de la ELF, Avon, Oriflame, s-au comportat bine dar sunt cam batrane. Am aruncat si un lipgloss no-name pe care nu-l mai folosesc, un liner galben de la Essence ( nu stiu la ce m-am gandit cand l-am cumparat, arata absolut oribil, orice as face, parca as avea conjunctivita), si un creion de sprancene care e putin prea maroniu pentru gustul meu.

I threw away some old Elf brushes, Avon and Oriflame brushes. Good brushes, but they ran their course. I also chucked a no-name lipgloss that I never used and a yellow eyeliner from Essence ( i don’t know what I was thinking, yellow is not a flattering color, and it looks like I have eye diseases galore), and this brow pencil that was just too brown for my taste. 

IMG_1686

Stay Matte Rimmel – un fond de ten care presupun ca era precursorul celui lansat anul trecut. Si bine au facut ca l-au updatat, pentru ca acesta era oribil. Pe pielea mea, cel putin, se separa intr-un mod grotesc. Am incercat cu mai multe feluri de baze, am incercat fara nimic pe dedesubt, fara succes. Se usca foarte rapid, nu se intindea uniform, am incercat si am incercat, mi-a parut rau sa-l arunc dar nu am reusit nici cum sa-l fac sa arate bine.

Rimmel Stay Matte foundation – I suspect this is the version that they updated recently with the new Stay Matte that is actually a good one. It’s not surprising, seeing as this was pretty much a spawn of Satan. It dries up really quick, it looks chalky and does not work with any freaking base. 

Unt de Corp Moroccan Rose TBS – varianta mini – miros de trandafiri, hidratant, bogat, la fel de bun ca celelalte unturi de corp de la TBS.

TBS Moroccan Rose body butter mini size – rich, moisturizing body butter. Not the solid type, the more liquidy type, like the Vitamin E one. 

Am aruncat trei lipglossuri de la ELF, pentru ca nu le mai folosesc. Mi-a placut ambalajul, mi-a plcaut ideea, cel de cirese mirosea putin cam sintetic, cel de piersici cred ca era preferatul meu. Dar nu le-am mai folosit de ani.

I threw three Elf lipglosses – I liked the tin package, but they’re old and I didn’t really use them. The cherry one had a synthetic smell, the peach one was my fav. 

O mostra destul de maricica de la Bruno Vassari, Crema antistres – cred ca o am dintr-un pink box, a fost o crema lejera, textura aproape gel-crema, nu m-a ajutat cu stresul 🙂 dar a fost o baza buna de machiaj, a avut un miros delicat si mi-a hidratat si netezit tenul.

Nicely sized sample – Bruno Vassari Anti stress moisturizer – I got it in a pink box, it had a gel-cream texture, didn’t kill the stress but it was a  nice makeup base and a nice floral smell. 

Avon balsam de picioare hidratant cu saruri marine – are un miros specific marin, a la alge, proaspat. Fiind un balsam si nu o crema e mult mai gras, de hidratat din pacate nu hidrateaza foarte bine, mai degraba ramana pe piele ore in sir, e foarte enervant din cauza asta si am putut sa-l aplic doar daca imi luam sosete groase dupa, pentru ca e al naibii de alunecos, si era sa-mi rup piciorul a doua oara, aventurandu-ma pe gresie dupa ce l-am aplicat.

Avon sea salt foot balm – it should also say “highly dangerous” on the package. It smells like the sea, the algae, the nice white sand. It is a really greasy balm, but sadly that does not mean it’s hydrating. It just stays on your feet and never really sinks in. Also, must put on socks or slippers afterwards, or you might slip on the floor and break your leg. 

IMG_1690

Deodorant Fa Sport Invisible Power 72 h – din start, hai sa nu ne invartim in jurul cozii, caci nici un deodorant nu te protejeaza 72 de ore. Dar acesta de la Fa si-a facut treaba cel putin 10 ore pe zi, are un miros placut, pudrat floral, si nu pateaza hainele.

Fa invisible power 72 h deodorant – ok, let’s cut the crap. No deodorant I’ve ever used lasted 72 h. But, aside from the obvious exaggeration, it has a nice floral smell, powdery, does not stain, and lasts a decent 10 h. 

Balea Street Art Shower gel cu portocale – nu a fost cel mai bun gel de dus, spumeaza greu, mirosul devine foarte enervant la un moment dat, e foarte sintetic si dulce, nu cred ca o sa mai cumpar nimic din gama aia.

Balea Street Art Shower gel – orange – not the best kind. Not lathery, i didn’t like the fake, sweet smell, will not repurchase. 

Garnier Lotiune Tonica – cu struguri – mi-a placut intotdeauna cu miroase aceasta gama de la Garnier – cred ca am inceput sa folosesc crema cand eram inca la liceu, si am o oarecare nostalgie fata de aceste produse. Miros proaspat, si sunt produse decente si accesibile. Lotiunea tonica nu s-a diferentiat cu nimic de altele, si-a facut treaba cu brio, si s-a terminat, ha, ce buna sunt la povestit.

Garnier grape toner – again with this range, I know, I’m obsessed. It’ just I used the moisturizer in highschool, and I get nostalgic. It has a fresh smell, decent price, it does the job. 

Head & Shoulders cu eucalipt – din cand in cand, imi place sa am cate un H&D in baie, e un sampon la care ma intorc regulat, curata foarte bine, are un miros placut si proaspat, si pur si simplu te simti energizat dupa.

Eucalyptus H&S shampoo – i just like to use a H&S shampoo once in a while. It cleans your hair, it smells nice, and you feel somehow invigorated after using it.

Part three coming up soon.

Leave a Reply

