Kit antirid gratuit Vichy / ro only

Vichy a lansat un nou kit pentru testare, cu produse antirid, pe care il puteti solicita gratuit in farmaciile selectionate ale campaniei.

Kitul contine :

– Mostra IDEALIA Life Serum 3 ml
– Mostra LIFTACTIV Serum 10 fata 3 ml
– Mostra NEOVADIOL crema densificatoare  3 ml
– Mostra LIFTACTIV FLEXITEINT fond de ten antirid 1 ml
– Mostra LIFTACTIV Serum 10 Ochi si Gene 1 ml

Cutia contine si un voucher in valoare de 20 de lei, pe care il puteti folosi cand cumparati produse Vichy din faramaciile selectionate, pana pe 30.11.2014. Cuponul nu poate fi cumulat cu alte promotii existente.

Lista cu farmaciile participante la campanie o gasiti pe www.vichy.ro.

Eu am cerut kit-ul in farmacia Sensiblu din Iulius Mall, unde mi s-a spus ca trebuie sa cumpar o crema pentru a-l primi. Regulamentul campaniei spune ca acest kit e oferit gratuit, asa ca nu va lasati inselati de farmaciste. Ori le atrageti atentia ca nu procedeaza corect, ori, daca nu aveti chef sa va certati si sa fiti priviti ca niste cersetori (din pacate, lucrul asta se intampla destul de des in Romania, cand incerci sa ceri astfel de produse participante la campanii, si mie mi s-a facut lehamite sa incerc sa educ pe toata lumea) incercati la alta farmacie, cum am facut eu, la farmacia Sensiblu din Piata Operei, unde am dat peste oameni mult mai draguti.

IMG_1740 IMG_1746  IMG_1742 IMG_1743 IMG_1744

Leave a Reply

