A forgotten haul + Maybelline Better Skin is freaking yellow?

IMG_0040

 

Am dat mai demult o comanda la 1001 cosmetice dar am uitat complet de ea, le-am aruncat intr-o cutie si acolo au cam ramas. Cred ca de vina e fondul de ten Maybelline Better Skin, m-a enervat atat de tare nuanta ca nu am vrut sa-l mai vad. O tot dau in bara in ultima vreme cu nuantele, nu stiu ce se intampla.  Am luat nuanta 010 Ivory, ca cica Ivory e de regula, o nuanta deschisa, nu? Sau asa imi imaginam eu. Pe naiba e, are o tenta galbicioasa, aproape portocalie si ma scoate din sarite. Am incercat inclusiv sa o amestec cu crema, sau cu primer, tot aceeasi mancare de peste e. In poze se vede putin diferenta de nuanta, dar e mult mai galbicioasa in realitate.

I lost track of all the stuff I bought in the last 2 months, but I’m posting them now and next week. I placed an order on  1001 cosmetice and completely forgot about it, mainly because I got really pissed about the Maybelline Better Skin foundation. I picked 010 Ivory because on the website it looked light and I thought it was a pretty good match, but then I realized it’s sort of yellowy and it annoys the heck out me, I tried mixing with primer, or moisturizer, and I just can’t make it show up a bit lighter. 

IMG_0052 IMG_0057

Corectorul Revlon l-am luat de pe okazii, si asta am impresia ca e cu o nuanta mai inchisa decat mi-ar fi mie bine. Cred ca o las mai moale cu fondurile de ten si corectoarele comandate online deocamdata. Macar asta poate fi purtat.

I also failed in buying a liquid concealer from Revlon. Again, I could’ve used a lighter shade but this one at least I can work with. 

Rimmel Apocalips sunt singurele lucruri pentru care m-am entuziasmat. Nuantele sunt superbe, nu usuca buzele, se intind bine pe buze, doar ca la mine personal nu rezista mai mult de 2 ore. Bine, nici nu-mi place sa bidinesc mai multe straturi, dar oricum, imi plac.

But I was excited about two Rimmel Apocalips lipglosses. I got Stellar and Aurora, they’re really pretty and pigmented, they don’t dry my lips up, and the go on smooth, the only thing is I expected them to be a bit more longlasting. After 2 hours, there’s only a very faded stain on my lips. But that’s ok, I rather reapply, than pile up the product in the first place. 

IMG_0060

IMG_0061

Bronzerul de la Rimmel l-am folosit in ultima vreme, se blenduie ok, nu are mult shimmer in el, daca vreti si un produs de contouring la un pret decent, merita sa-l incercati.

I also got a Rimmel Natural Bronze bronzer. It’s blendable, it’s not very shimmery, it’s not orange, and it has a decent price. 

IMG_0046 IMG_0047

Lacurile de unghii Rimmel 60 seconds incep sa fie preferatele mele, am deja o coelctie destul de maricica. Ca de obicei, concentrati-va pe nuanta, si nu pe unghiile mele rontaite 😛

Got another Rimmel 60 seconds nailpolish – I’m building quite the collection already. As usual, focus on the pretty colour, and not my short and ignored nails. 

IMG_0069

 

Fardurile de pleoape de la Essence m-au dezamagit cumva si ele, speram sa fie mai sidefate, mai shimmery, dar sunt cumva prafoase, si shimmery doar la suprafata, cand se duce stratul acela, devin foarte bla. Lucru care ma scoate din sarite, si am mai observat asta si la fardurile mono de la Rimmel, cele cu  o coroana in mijloc, care era sidefata doar la suprafata. Cu ce ma ajuta chestia asta?

Two Essence eyeshadows – sort of disappointing too…I expected more shimmer from these.  I hate it when companies do that thing when there’s a shimmery layer on top of the eyeshadow, but once you worked through it it’s just blah…And I’ve noticed Rimmel did that too with those mono eyeshadows that had a shimmery crown in the middle, which turned out to be not shimmer at all. 

IMG_0070 IMG_0074

IMG_0072 IMG_0071

 

IMG_0078

Ultimele produse: am profitat de un sale la Auchan si am luat la 15 lei deodorantul spray Killer Queen si gelul de dus. Deodorantul miroase super bine, exact ca parfumul, si rezista cateva ore bune.

Siiii….la piece de resistance, de care am fost super incantata e un creion de la Max Factor, Liquid Effect Pencil Green Glow – e absolut superb, se intinde usor, eu il folosesc si pe pleoape, si ca eyeliner.

Last bits: there was a sale and I got a Killer Queen shower gel and deodorant. They smell really good, and for a couple of hours at least. 

And the thing I was most excited about: a gorgeous green liner,  Liquid Effect Pencil Green Glow, Max Factor – blendable, dewy, goes well as a liner and an all lid cream shadow. 

IMG_0081

 

IMG_0084

Leave a Reply

