Vivanatura Love / ro only

IMG_0170

Despre vivanatura nu gasesti foarte multe pe site, in afara faptului ca sunt romani si ca isi iubesc munca. E un brand de care nu am auzit pana acum un an, poate chiar mai putin. Pana acum mi-am luat doar produse pentru ten de la ei, si nu a fost unul care sa ma dezamageasca. Pe etichete, daca observati se vede si cat de naturale sunt produsele, desi de la 100% natural la 99% natural mie nu mi se pare un salt atat de mare, dar oamenii sunt sinceri. Iar ambalajul nu e cine stie ce sofisticarie, dar e simpatic, simplu si functional.

Crema de fata cu argint si aur coloidal a fost prima pe care am incercat-o. O aplicam doar seara, si dimineata ma trezeam cu un ten radiant si hidratant. Atat ea, cat si crema demachianta au un miros foarte slab, a ierburi aromate, dar foarte discret. Are o textura foarte light, aproape gel si intra in piele foarte rapid. Nu mi-a facut nici o problema, chiar mi-a ajutat tenul daca aveam cosuri sau zone iritate. O gasiti aici.

Crema demachianta cu migdale si argint coloidal se numeste “fara lacrimi” si pe buna dreptate, nu te face sa plangi. Am aplicat-o la fel cum fac cu solutiile micelare – pun putin pe o discheta si o tin pe ochi cateva secunde. Nu ustura deloc, e foarte blanda, miroase la fel de discret ca si crema de fata. Trebuie insistat putin mai mult decat cu micelara, dar nu e o problema, din punctul meu de vedere. Pe fata doar am masat-o cu degetele si am clatit-o si s-a comportat exemplar. Nu am mai gasit urma de machiaj cand am continuat cu lotiunea tonica. Nu e grasa deloc, e foarte usoara si light, lasa o senzatie de proaspat si catifelat. O gasiti aici.

Masca de fata cu argila activa si trandafir e un produs foarte foarte parfumat. Ciudat e ca nu simt deloc trandafirul din compozitie, ci doar doua campuri intregi de lavanda. E o masca de argila infuzata cu multeplante binefacatoare, pe care o poti folosi fie pentru un ten cu probleme, fie doar atunci cand simti ca pielea e imbacsita si trebuie trimisa la detoxificare. O gasiti aici.

Crema antiacneica cu argila activa si propolis – practic vorbind, nu e o crema, e tot o masca. Se aplica pe zona afectata de cate ori e nevoie, e ca si cum ai pune putina masca de argila pe un cos. Se usca rapid si ajuta si zona afectata sa isi revina. Miroase puternic a tea tree oil. Imi place si o aplic cand e o zona mai putin afectata, cand chiar am un monstru, folosesc tea tree oil in forma pura. Dar am observat ca reduce iritarea dupa o singura noapte si putin din roseata. O gasiti aici.

Voua ce brand natural sau produse v-au facut cu ochiul?

IMG_0171

Leave a Reply

