Revlon Love

IMG_0176

Tocmai mi-am adus aminte ca am uitat de Kissable Balms…Asa ca va prezint “aproape” toate produsele Revlon pe care le am si el ador. Imi place Revlon pentru ca e un brand mai spre luxury, dar preturile sunt decente, produsele sunt de calitate, si au o gama variata.

Paleta de farduri crema e una din preferatele mele. N-as schimba-o pe nimic. Movul acela inchis si albastrul si tot….Cand se va termina voi plange putin dupa care le voi cauta din nou, le-am luat acum mult timp online si nu stiu daca se mai gasesc.

Rujurile sunt din mai multe game, pe adunate, un Vital Radiance, un Superlustruous, un Moondrops. Sunt toate foarte hidratante, culorile sunt vii si pigmentate.

Zilele astea trebuie sa primesc si o comanda cu blush crema Colorstay, nuanta Coral Reef, abia astept sa-mi pun labutele pe el.

…. writing the post, remembering I forgot about the Revlon Kissable Balms … damn it..

Ok, so these are almost all of my Revlon products… I love Revlon so much, it’s a luxurious, yet affordable brand. I love my eyeshadows, especially the creamy ones, I got them online and when they are over I shall cry and try to find them again. Especially this particular set of shades, that purple is just…to die for.

On to lipsticks: If I could, I would buy them all, all the editions, all the Superlustruous, the lip butters, the balms, the Moondrops, all of them. They’re all so pigmented and hydrating and glide on smooths and it’s just love, you guys, love all the way.

I have some cream blushes in the way, too, so tat is exciting, I’ll definitely pop that one up as soon as i get it into my greedy hands.

IMG_0178

 

Am doar doua fonduri de ten de la Revlon, dar ambele sunt superbe. Colorstay il am in varianta pentru ten gras, si il folosesc in zilele mai proaste, pentru ca are o acoperire mai mare, iar Nearly Naked pentru un ten luminos in zilele in care totul arata bine, pentru a uniformiza nuanta tenului.

 

I have two foundations: the Colorstay for oily skin and the Nearly Naked, and I love them both. The Colorstay gives me coverage for less confident days and mattifies, and the Nearly Naked brightens up my skin on its good days.

 

 

 

 

IMG_0179  IMG_0183

Paleta Soft on the eyes, nuanta Head in the clouds. E un sistem dubios, paleta cu farduri pigment de fapt, fardurile in sine sunt grozave, sidefate, cremoase, rezistente. Problema e cum le scoti. Cu pensula, incerci sa le scuturi, sa le canti din fluier, oricum as face tot dau pe mine. Lucru care s-a intamplat si cand am facut pozele, s-a mai dus un sfert din nuanta movulie, si nu am mai vrut sa le swatchui, Daca vreti, cereti.

This is a weird pigment little pallette: Soft on the eyes in the shade Head in the clouds. I love these, they’re creamy, sheer, ethereal, long lasting. I only have one issue with these, the system is very weird, am I supposed to dip my brush in, or scoop it out or I dunno. Basically every time I use it, i make a mess, i drop the thing, I scoop too much, they’re awesome but they are tough to deal with. Still, I love them. 

IMG_0180

 

IMG_0188

Revlon Illuminance Cream Shadows – nuanta cred ca se cheama Pris Magics, dar nu sunt sigura. Le-am cumparat online, acum mult timp, si le scot la lumina in fiecare primavara si vara. Nu sunt foarte rezistente si uneori se prind in pliurile pleoapei, dar nuantele sunt superbe.

Revlon Illuminance Cream Shadows – I think the shade is Pris Magics, I might be wrong though. I’ve had them forever, I always pull them out in spring and summer, they don’t last that much, they tend to crease, but the shades are…oooh…glorious. 

 

IMG_0192

Revlon Mix& Mingle lipgloss, nuanta Chatty Cherry. Era practic un mozaic cu trei nuante, una rosie, una piersica si una roz deschis. Acum ele s-au amestecat aproape complet. E un gloss bun, hydratant, putin lipicios, ceea ce-l face sa dureze mai mult.

Revlon Mix & Mingle lipgloss in Chatty Cherry. This was basically a mosaic sort of gloss pot, you had three shades, red, a peach and a light pink. They’re pretty much almost completely mixed and mingled as you can see. It’s a nice gloss, hydrating, a bit sticky but that’s what makes it last longer. 

 

IMG_0189

Rujurile sunt produsele preferate Revlon. Daca s-ar comercializa Revlon Lip Butters is la noi, promit ca le cumpar pe toate.

The lipsticks are what I love most about Revlon, and if the Revlon lip butters come to Romania, I promise to buy them all. I solemnly swear. I have different editions, and sizes and shades. 

IMG_0193 IMG_0196

IMG_0197

Crushed Velvet – nuanta cred ca e Push up Plum, pentru ca s-a dus scrisul. Avea un strat de sclipici fumuriu pe el initial, care s-a dus cu timpul. E cel mai superb ruj rosu inchis pe care l-am avut si pe care o sa-l am vreodata.

This Crushed Velvet one is the most awesome dark red shade I have ever owned and will ever own. It had a layer of smoked glitter, I don’t know if you see it, on it, and it goes away with time and while you use it, but it was a magnificent little thing when you opened it and saw it. I’m not sure what the shade is, because the writing went away, but 90 % I’m betting on Push Up Plum. 

IMG_0202

 

 

Leave a Reply

