New Avon Matte Lipsticks / Noile rujuri mate de la Avon

IMG_9667

 

IMG_9663

IMG_9666

Avon a lansat o noua colectie de rujuri mate, si culorile aratau destul de tentant. Am luat doua, Melon si Ruby, si acum tanjesc la Peach, nu stiu cum l-am ratat, dar nu mai e pe stoc momentan :(. Culorile imi plac foarte mult, sunt pigmentate, arata frumos, Melon e foarte delicat, my lips but better, genul ala de culoare, dar par sa usuce putin buzele. Ce-i drept n-am aplicat nimic sub, nici peste, ca sa nu stric efectul de mat. Sunt frumoase culorile, dar la textura parca ar mai avea de lucrat putin, NYX Matte Lip Cream  ramane in top pentru mine.

Avon launched a new lipstick collection, the Mattes, and I picked Melon and Ruby, unknowingly ignoring a lovely Peach color, which now is out of stock :(. Peach, I need you Peach. Come back to me. I really like the colors, they’re really pigmented and pretty, and Melon is a very natural delicate color, sort of my lips but better. It does seem to dry out the lips a bit, but I’ve used it raw, no lipbalm underneath, nothing on top. Keep that matte thing baby…They’re nice, but they could do better with the formula, I think in my top list of matte lip stuffsies, NYX Matte Lip Cream remains king. 

Leave a Reply

