Campanie Persil in cadrul Buzzstore / ro only

IMG_9506

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A doua campanie la care am participat in cadrul Buzzstore a fost initiata de Persil.

Am primit un colet care continea:

– un detergent Persil Expert Gel de 1.46 l pentru 20 de spalari

– 10 mostre de cate 73 ml pentru distribuire

– 11 brosuri informative 

– 11 vouchere de cate 20% reducere la Persil Gel in magazinele DM pana la 18 martie

– un prosop de fata alb

 

Detergentul pe care l-am primit e pentru spalarea hainelor albe, dar mai exista si variante pt haine colorate si pentru persoanele cu pielea sensibila, ideal pentru curatarea hainelor beblusilor (o chestie care chiar nu stiam ca exista, so interesting) . Ah, si Persil Black, care nu era in brosura, dar l-am gasit pe site.

1376642040742 1375858614724 1373374143551

Detergentul promite sa scoata petele chiar si la temperaturi mai scazute, de ex 30 grade, ideal pentru ciclurile scurte de spalare ( again, un bonus pentru ca cine are chef sa lase masina la spalat cate 3,4 ore, si mai faci si economiel la apa ,zic eu 😛 ) Pretul e comparativ cu detergentul pudra si nu e cine ce chestie ultra scumpa, ultra luxurianta. E doar o alternativa mai ergonomica, si mai comoda. In special ce apreciez eu e ca vine din start la sticla, mult mai greu de varsat, nu stiu voi cum faceti, dar eu reusesc tot timpul sa dau detergent pudra peste tot prin baie. Sunt mai porcoteu, de genul meu. Lucru care se poate spune si despre mine atunci cand mananc, orice, de la cirese, la inghetata, la paine cu unt, sigur o sa patez ceva de pe mine. Unele pete sunt mai greu de scos, altele nu. Dar cert e ca nu am observat urme dupa spalare, ceea ce inseamna ca detergentul si-a facut treaba bine.

Brosura informativa contine si sfaturi pentru incepatori, lucru ok de stiut pentru cei care chiar nu au pus mana e un cos de rufe in viata lor.

Poate fi folosit si manual, un alt avantaj, pentru cand vrei sa speli doar o pereche de sosete, aia preferata a ta cu mos craciun pe care vrei neaparat s-o speli azi si s-o porti maine pentru ca sunt cozy, desi suntem in mai.

Miroase placut, dar dupa spalare nu pot sa zic ca am mai simtit un miros specific pentru ca folosesc si balsam.

Per total, multe avantaje, nu aveti nimic de pierdut, ocupa mai putin spatiu, e recomandat pentru temperaturi joase si cicluri scurte de spalare, si garantat nu mai imprastii detergentul pudra din toata baia, incercand sa ajungi de la cutie la masina cu “farasul” acela tipic pentru acest gen de detergent.

Mai multe informatii gasiti pe persil.ro.

IMG_9505  IMG_9508

 

 

Leave a Reply

