Empties #1 /Produse terminate #1

Produse terminate in ultima vreme

Empties no.1

Image

 

parfum U by Ungaro, Avon, care sta de mii de ani neterminat si caruia i-am dat obstescul sfarsit in cele din urma pentru ca am decis sa folosesc zecile de parfumuri pline doar pe jumatate care stau degeaba si ocupa spatiu. A fost un parfum chiar ok, floral, fresh, tinea destul de mult, cateva ore cel putin, note de top frezie, bergamota, piper, cred ca din cauza freziei l-am luat, cand vad orice parfum care are frezie la top notes trebuie sa-l am.

Avon U by Ungaro perfume, i’ve had this for a while, i liked it, it was very fresh and the fragrance held up for at least a couple of hours, not overpowering, just discrete, top notes: freesia, pepper, bergamot. 

gel de dus Bourjois Delices de Soleil, ulei de dus de fapt, cu miros de vacanta: vanilie, cu betacaroten si vit E, eu l-am folosit cel mai mult in Grecia, dupa plaja, e moale, e delicat, e perfect pentru piele semiarsa de soare, l-as mai lua din nou pentru alte vacante la mare

Bourjois Delices de Soleil shower gel for vacations, and with a vanilla fragrance, i really like this it was perfect for …well…holidays at the sea, very hydrating, not drying at all. I recommend it. 

servetele demachiante Iseree pentru piele normala/mixta, in poza sunt sufocate sub gelul de dus si masca de par, stau de ceva timp in baie, in ultimele luni de cand am trecut pe ape micelare nu am mai folosit servetele pt ochi, doar pentru ochi le fooseam oricum, dar orice firma ar fi, serv. umede sunt aspre pt piele sensibila si pentru cearcane deja dezvoltate care te fac sa arati ca un panda, asa ca le-am terminat curatand tastatura de la laptop si paletele de machiaj care aveau urme de degete unsuroase de la fond de ten.

Iseree Make-up remover wipes–  I stopped using any sort of these for a while now, never liked them, they’re scratchy and irritating, these were among the best I’ve used, but, again, not going back to wipes. I’ve finished them off by cleaning my laptop and i actually think I dusted with them once…oh well…

Gerovital Plant Pro Color masca pentru par vopsit: si pe asta o am de ceva luni bune, am incercat sa-mi tot aduc la viata parul decolorat si vopsit aiurea, n-a prea mers, cred ca de fapt ce mi-a salvat parul pana la urma a fost gama Gliss pentru par deteriorat, mastile homemade cu ulei de masline sau de cocos si Tangle Teezer-ul. Jumate din ea s-a dus sintr-o lovitura, cand dupa colorare cu henna ( care mie mi-a facut un cuib de cuci in par, pe care numai cu 3 kg de vaselina l-as mai fi putut descalci) am luat la mana tot ce era prin baie si relativ hidratant pentru a mazgali cuibul in speranta ca nu-mi voi pierde jumatate de par incercand sa-l descurc. E o masca ok, nu a facut mare lucru pt a pastra intensitatea culorii, pret decent, dar meh.

Gerovital Plant Pro Color hair mask for colored hair – it was ok, but not extraordinary, didn’t notice major improvements, i finished half of it after a Henna semi-disaster when i really needed something to make my hair brushable after the treatment, henna is really good for your hair, but a bitch to remove. 

Image

Scurta paranteza: pentru par vopsit si mentinerea culorii cele mai bune produse sunt cele cu substante colorante. Eu cat am fost roscata am folosit Lakme Teknia UltraRed Shampoo, cu extract de coral si alge, care il faceau sa fie de o culoare sangerie intensa, iar dupa clatire chiar se observa o doferenta notabila. Un alt sampon pentru par roscat a fost de la Henne Color, nu atat de intens, mai cuminte, la fel, compensa pierderea culorii, dar usca parul ingrozitor, il recomand doar pentru persoane cu par gras si uleios. Teknia UltraRed ramane insa cel mai bun sampon de zi de zi pentru roscate, si au si variante pt par blond sau castanium e un pic mai scump, eu l-am luat cu 50 de lei dintr-un magazin specializat pe produse de salon, pe amazon e cu 15 dolari, dar merita banii.

Off topic, the best colored hair shampoos I’ve ever used are Lakme Teknia UltraRed ( 15$ on amazon) and Henne Color, both for red hair. The Teknia one had coral and algae extract and it was reddish colored and it could motherfucking stain a bit if you would have it in your hands for a little longer, but it was wonderfully reviving for red colored hair which is hard as hell to maintain. 

IMG_9096

– am mai terminat un tratament cu parafina, Hawaiian thermal volcano, de la Avon, pentru maini si calcaie, cutiuta cu capac alb de pe care am dat jos eticheta pt ca se jegosise. Am folosit-o mai mult pt picioare, cateodat si pt maini, dar era prea grasa cumva pt maini, am avut niste manusi pt tratament pe care le-am luat tot atunci, dar s-au pierdut pe undeva si nu puteam sa ating nimic cu crema asta pe maini fara sa las urme. Dar a fost ok, o aveam deja de ceva vreme, miroasea bine si nu f puternic, hidrata si lasa pielea f moale. Cred ca acum au ate variante si cu siguranta nu mai are acelasi ambalaj, dar pt maini f f uscate o recomand peste noapte, poate cu manusile la set. Ma rog, eu nu am folosit-o conform instructiunilor, eu o puneam doar in strat gros pe picioare si imi trageam sosetele peste noapte, dar aparent trebuie sa o intinzi pe maini si picioare, dupa care sa le acoperi cu un prosop cald timp de 5 minute si sa clatesti…e ca un spa acasa, dar hey cine are rabdare si atatea maini sa faca chestia asta?

Hawaiian thermal volcano parrafine hand and foot treatment from Avon, i liked the smell, it was very greasy and hydrating, I used almost all of it on my feet, and apparently I used it badly, because you were supposed to just leave it on for a couple of minutes, covered with a warm towel and then rinse, but hey, who reads labels anymore, am I right? 

Spumant de baie Avon Pink Magnolia, l-am folosit o data poaaaate, pentru ca a venit vara si cine face bai vara si acum cand s-a facut mai frig si as fi avut chef de el, am descoperit ca l-a terminat mama pe tot pe post de gel de dus pentru ca… da. Nu mirosea oricum fantastic (spuse vulpea adulmecand strugurii)

Avon Pink Magnolia bath foam – my mother used it all as a shower gel, so I used it only once, didn’t have such a nice smell anyway, end of story. 

– ceva pensula Jerome Alexander, o am de ani si ani, n-am folosit-o niciodata, o spalam din obisnuinta si iesea apa neagra din ea, era tare si zgaricioasa, si …nu

– a very nasty and old brush from Jerome Alexander, never used it, washed it out of habit, and lots of black water came from that each time so I’d rather just throw it away now and save on the water bill. 

Boots Body Mist Damask Rose – blended with pure essential oil of Damask Rose, o am de 3,4 ani, la inceput tinea mirosul ore intregi desi e doar un mist, in ultima vreme am tras de el doar ca sa-l termin, e mirosul acela inconfundabil de trandafiri dar fresh, foarte usor, si-a mai pierdut din puterea olfactiva fata de cat de mult tinea la inceput.

Boots Body Mist Damask Rose – had this for 3,4 years, it used to smell really strong when i got it, lasted for the whole day. Lately, that potency diminished, but I still liked it, a very fresh rose smell. 

HiGeen Apa de gura For Smokers – avea de gust de bomboane dulci dar mentolate..daca are sens…si cand fumam si in ultima vreme ca incerc sa ma las si am redus drastic nr tigarilor nu mi se parea ca avea un efect foarte puternic. Nu l-am testat niciodata pe parinti, acolo ar fi trebuit sa fie testul suprem, daca simt ei sau nu, dar asta e.

HiGeen Mouthwash for Smokers – tasted like mint bubblegum but in a bad way, I can’t tell if it really got rid of nasty smokers breath because I didn’t think of testing it on my parents, but it was ok, didn’t love it, would go back to the traditional just mint mouthwash…no bubblegum for me, no, thank you. 

ELF Flawless Finish Foundation – Oil free, SPF 15, mi-a placut ca are pompita, acoperire mare, nu usuca, a fost un fond de ten f bun

ELF Flawless Finish Foundation – Oil Free, SPF 15, I liked the pump, it had quite impressive coverage, it had to be blended a bit more though, didn’t dry my skin, lasted a decent amount of hours, all in all, good foundation. 

Balea Tinted Moisturizer cu vitamine – nu mi-a displacut, nici nu m-a impresionat, se intindea putin greu cateodata si trebuia blenduit mai bine, a rezistat aproape 2 ani ceea ce e f mult, nici nu l-am folosit zilnic si nici nu rezista 24 de ore, dar a fost f ieftin si ok pentru cat a fost

Balea Tinted Moisturizer with vitamins – I didn’t hate it, I didn’t love it, not very blendable all the time, and if you don’t blend it in time it dries up a bit on your skin so yey, stripes, and didn’t do anything spectacular, the end. 

Sensodyne cu efect albire – pasta de dinti, stiti voi…

Sensodyne whitening – toothpaste….good toothpaste. 

Ivatherm CICADERM Regenerator tisular cu mimosa tenuiflora – crema pentru iritatii, alergii, mici rani ale pielii, am folosit-o pe muscaturi de insecte si pe alergii dubioase, ingrosari ale pielii ca reactie alergica si isi facea efectul in cateva ore disparea roseata si nici nu ma mai manca pielea

Ivatherm Cicaderm tissulary regenerator with mimosa tenuiflora – anti-irritation cream for bug bites, eczema, I applied it whenever the odd bump appeared anywhere on the body, calmed it down, dissapeared in a day. I liked this. 

IMG_9097

– mooostreee: Nivea In Shower Body Milk, il am si full size, e foarte bun cand te grabesti sau ti-e lene sa stai sa cremuiesti si sa te batzai 30 de minute sa intre lotiunea in piele,Yves Rocher Toned Thighs firming lotion, pentru o folosire cat mi-am dat seama e un gel verzui care miroase foarte fresh, a ierburi si intra foaaarte repede in piele, Comme une Evidence parfum ( ma enerveaza cand dau mostre din-astea gen servetel parfumat) il stiu, nu ma incanta, e un parfum decent pentru persoane mai mature zic eu, Eryo parfum, asta cred ca era de barbati dar mi-a placut mai mult, si demachiant Nivea aqua effect, din nou un produs decent, face ce spune, eu in principiu cred ca nu dai gres cu Nivea cu orice produs.

– samples : Nivea In Shower Body Milk, I like Nivea products, I like putting lotion in the shower, thumbs up for the lazy people and for whomever invented this; Yves Rocher Toned Thighs firming lotion, for one use it was nice, smelled herbal fresh, sinked in the skin instantly; Comme une Evidence perfume, I enjoy this, it’s fresh but musky and memorable I guess, but for older more mature ladieeeees; Eryo perfume, also Yves Rocher, I think this is for men, I like men perfume, I like spraying it on, I liked this a lot; Nivea make up remover, again, decent Nivea product, left my skin fresh and clean. 

Astea au fost produsele terminate din ultima vreme, acum pleaca spre tomberon si imi elibereaza mie spatiul din baie…Daca-mi pare rau dupa vreunul si l-as recumpara? Da, fondul de ten de la ELF si gelul de dus de la Bourjois. Toodles!

I iz sorry for the Bourjois shower gel, we shall meet again next summer I hope and for the ELF foundation. Toodles!

Leave a Reply

