Haul

Cateva produse adunate de pe meleaguri straine, Germania, Austria, dar si de pe la noi .

Image

 

Image

Blushuri Sleek – de pe myashop.ro

– blush by 3 Flame, cel mare – nuantele Furnace, Bon FIre si Molten – amazing colours, awesome for autumn and winter redness in the cheeks – 57 lei

– Life’s a Peach – 30 lei

– Pixie Pink – 30 lei

Image

– concealer Catrice – 010 ivory, 2,50 euro

– blush Essence – 030 miss peachy – 3 euro

– L’oreal Glam Shine balmy gloss – dare the dragon fruit – 5 euro

Image

– Baby lips – peach si cherry me

– Blistex med plus – minty as hell

– Blistex lip tone

– The body shop born lippy in strawberry – an all time favourite

Image

De sus in jos : Blistex lip tone, Baby Lips peach, Baby Lips cherry, L’oreal balmy gloss, blush Essence, concealer Catrice

Image

O poza care nu vrea nicicum sa fie rotita : morrocan rose butter varianta mica de la The body shop, tea tree oil pe care l-am luat sa-l am la indemana pentru cosurile ocazionale care apar o data la doua luni si uleiul multifunctional pe care vreau s-l folosesc pentru fata, aroma de mango – luate de la outletul Pandorf cu reduceri decente

Image

Ulei de corp de la Garnier, inca nu se gaseste la noi, si crema de fata de zi si noapte Bebe, relaxing cream, miroase superb, m-am zgarcit la creme de fata si am ales-o pe aceasta la 2 euro, in locul celei Skin Perfection de la L’oreal, care era 13, dar care mai mult ca sigur va aparea si la noi.

Image

– mult hype-uitele sampoane si balsamuri EverRiche de la L’oreal, desi am par vopsit, am ales gama hidratanta si nu cea pt par colorat

Image

– ulei de cocos luat dintr-un magazin naturist cu 16 lei la 100 ml, am vazut la Auchan varianta dubla la 25 de lei, mai profitabil, o sa-l iau si pe acela, ma astept sa se duca repede la cat de deliciosly miroase

– pana acum l-am folosit putin pe fata si pe buze, face concurenta uleiului de argan, mai ales la miros

Image

Image

– in ultimul rand, blotting tissues, luate tot din Germania cu sub un euro

Mi-e ciuda acum ca nu am luat si Skin perfectionul, si Youth code serumul de la L’oreal, serumul nu l-am vazut niciunde la noi in magazine, dar testerul din DM mirosea cam funky si i’m having second thoughts. Deocamdata e ok uleiul de argan, Voi ce serumuri folositi?

Leave a Reply

