Favourites #1

Hello people,

acesta este primul meu post pe blogul curent, care va fi un blog despre beauty, make-up, design interior, căni, lumânări, tin boxes, ceaiuri, ceasuri, bijuterii, chestii yum yum și alte mici păcate.

De ce mi-am făcut un blog? Pentru ca zilnic urmăresc o groază de oameni pe feedly, care e un soi de bloglovin, pentru că apreciez review-urile și părerile lor în achiziționare unui produs, și, nu în ultimul rând, to keep track of my own beauty shit, până nu mă sufocă în casă.

p.s. alternez engleza cu româna foarte des, așa că dacă aveți un fix cu treaba asta, let’s part our ways here. :))

Primul meu post este, în lipsă de inspirație, un post cu favoritele lunii septembrie.

Image

Dacă aveți și mici sugestii de photo editing, pentru că evident, i suck, primesc sfaturi. Până atunci, scuzați fundalul.

Image

1. Cremă de față cu argint și aur coloidal – Vivanatura, în jur de 11, 12, lei în magazinele naturiste, tub, 75 ml

Am devenit fană Vivanatura odată cu masca cu argilă despre care citisem pe alte bloguri. Crema de față mi-am luat-o dintr-un impuls shoppinguricesc, deși nu aveam nevoie de ea, dar acidul hialuronic din compoziție mi-a atras atenția. Pe lângă aur si argint coloidal, acid hialuronic, mai are în componență unt de shea, uleiuri naturale: migdale dulci, măsline, susan, ulei abisinian, argan, trandafir și aloe vera.

Eu o folosesc seara înainte de culcare, nu are un miros persistent, dar miroase a plante, hidratează foarte bine, intră extrem de rapid în piele și dimineața mă trezesc cu o piele radioasă. E pentru ten normal și sensibil, probabil că nu aș recomanda-o pentru cineva cu ten foarte foarte uscat.

Înainte foloseam ulei de argan pur pe toată fața, lucru foarte ok și care îmi pria, doar că uneori finishul uleios mă cam enerva. Până la iarnă când voi mai suporta lucruri foarte grase pe tenul meu, crema Vivanatura e mai mult decât potrivită.

Image

2. Fond de ten Norma teint, anti-imperfections, Vichy, nuanța nude, 30 ml, preț în jur de 50 lei

La preț nu sunt foarte sigură, îl am de ceva timp, e posibil să se fi schimbat de atunci, dar în jur de 50 lei am dat pe el.

E în nuanța nude, care deși era cea mai deschisă pe care o găsisem, e încă prea închisă pentru mine, motiv pentru care îl folosesc doar după ce obțin un peau de bronze. În rest, intră foarte bine în piele, ca și acoperire aș spune medie spre full, nu am observat dacă mi-a făcut ceva cu coșurile, pentru că nu prea sufăr de năpasta asta, doar f rar. Dar îmi place că nu stă leneș pe piele, se absoarbe repde și finish-ul e pudrat cumva.

Image

3. Cremă de ochi cu ulei de cătină și măsline, anticearcăn, Cosmetic plant, 30 ml, în jur de 12 lei în magazine naturiste sau pe site-ul companiei. 

Am căpătat o micuță, enervantă obsesie în ultima vreme, legată de riduri și mai ales de zona de sub ochi. Am cearcăne destul de pronunțate, de riduri nu mă plâng încă, but better safe than sorry. Crema de ochi de la Cosmetic plant a fost un alt impuls shoppinguricesc, înainte de ea foloseam ulei de argan bio pur pentru zona respectivă, seara.

Are ceva parabeni și substanțe chimice de tortură prin componență, dar o să  joc cartea ignoranței și o să mă prefac că nu știu, pentru că mi-e lene să aflu ce fac toate aceste ingrediente.

Dacă vă interesează totuși, sau ați absolvit chimia, pe linkul de mai sus aveți și aceste detalii.

E o cremă bună, pot să zic că hidratează, dar nu am observat încă un efect anticearcăn sau efecte miraculoase. Întră destul de bine în piele, la mine rămâne un pic la suprafață pentru că îmi place să-mi îngraș pielea ca pe porcul de Crăciun. Îmi place însă și o voi folosi în continuare.

Image

4. Cremă hidratantă cu aloe vera și acid hialuronic, Tis, Q4U, 50 ml, în jur de 6 lei

Eu am o hibă cu cremele care sunt prea ieftine. Mă rog, nici Vivanatura, nici Cosmetic Plant nu te fac să locuiești în mașină după ce le cumperi, dar 6 lei e cumva derizoriu. Dar m-am lăsat convinsă de o tanti foarte simpatică de la magazinul naturist și nu-mi pare rău. Da, aspectul lasă de dorit la majoritatea produselor cosmetice românești, dar asta e. Dacă nu ne place, putem să ne luăm recipiente drăguțe din sticlă și să transferăm conținuturile. Which is what I do, most of the time.

E o cremă bună, puțintel grasă, dar intră în piele fooooarte repede, hidratează și dă un aspect foarte plăcut, e o bună bază de machiaj, miroase foarte ușurel a un soi de cremă a la bunica, a glicerină, dar foarte ușor și nu mă deranjează.

All in all, notă mare și o voi recumpăra.

Image

Image

5. Poza asta foarte blurry e a unui spray : Scwarzkopf Gliss, Hair Repair, with liquid keratin complex, color protect express-repair-conditioner….oau…200 ml, sticluță plastic cu pompă, spray, luat cu 13 lei și ceva din DM

Istoria parului meu nu e așa de lungă, dar s-au dat mult războaie în ultimul an, și multe fire de păr au căzut pe câmpul de bătălie, totul pentru o cauză nobilă, desigur. Mi-am decolorat părul pentru a obține un roșcat în genul Christinei Hendricks ( fanii de Mad Men vor înțelege), părul meu fiind un șaten foarte deschis inițial. A ieșit un portocaliu demn de punkeritze rebele cu care am speriat oamenii pe stradă ( un nene foarte bătran chiar a deraiat cu bicicleta văzându-mă ieșind brusc din bloc), după care am trecut la nuanțe de roșcat mai închise care nu au prins tot timpul pe părul foarte obraznic și încăpățânat, iar acum o săptămână am revenit la un castaniu frumos ( Palette mousse color- 17 lei din Auchan, foarte ușor de aplicat și singurul care a reușit să doboare artileria grea a părului decolorat).

Am trecut prin multe produse de repair și menținere a părului vopsit. Sprayul de la Gliss e ușor de aplicat, miroase foarte frumos, descâlcește și îi dă un shine frumos. Bănuiesc că îl voi termina foarte repede, pentru că nu-mi dau seama exact cât de mult produs să pun și în consecință, pun o tonă, dar nu e foarte scump și e foarte bun.

Image

6. Spumă de față Balea Med, ultra sensitive, 50 ml, tub cu pompă, DM – varianta mică, 4,5 lei

Spuma asta am luat-o pentru travelling purposes, nu am piele sensibilă, dar presupun că e ok faptul că nu are parfum, parabeni, coloranți și conservanți. Curăță bine, ține destul de mult pentru un flacon varianta travel size și nu mi-a făcut probleme. Trebuie insistat cu loțiune tonică după, pentru că nu e atât de puternică, dar bănuiesc că oricum toate facem și pasul acesta oricum după.

Image

7, Concealer NYX, Above and beyond full coverage concelear, pot, 6 g, 25 de lei pe myashop.ro, nuanța 02 Fair

Cred că dacă ar trebui să aleg între fond de ten și concealer aș alege concelear, în principal pentru că tenul poate fi reparat cu creme și loțiuni, dar cearcănele și petele post-coșuri se dau bătute mai greu. Am încercat multe corectoare de-a lungul timpului, cel de la NYX e un all time favourite, acoperă foarte bine, rezistă destul de mult, și mai ales sub ochi, dă o luminozitate celor băntuite de cearcăne ca și mine. E aproape gata, m-a ținut mai bine de un an la o cantitate așa mică, și până apuc să-l comand din nou voi încerca Happy Light Concealer de la Bourjois, care așteaptă cuminte deja să-i vină rândul.

ImageImage

Image

8. Balsam de buze Nuxe Reve de Miel, 15 g, în jur de 50 de lei

Pentru o obsedată de lipbalms ca mine ( la un moment dat aveam în jur de 50), e greu să reziști unui balsam de buze cu miere, care vine într-un ambalaj de sticlă și e lăudat în cele 4 zări de multe youtuberițe, printre care your own favourite, essiebutton.

L-am luat cu 48 de lei de pe aoro.ro, dar am văzut că se găsește în unele farmacii, nonetheless eu sunt mai mult fana cumpărăturilor online.

E foarte hidratant, miroase fresh, a miere cu o adiere de ceva lămâios, e incolor și chiar și puțin produs hidratează extrem de bine.

Mă tentează și gelurile de curățare de la Nuxe Reve de Miel acum, cât și cremele de față, dar vor trebui să mai aștepte.

Image

C’est fini la comedie, sper că nu v-am plictisit prea mult, nu-mi fac idei că voi avea o tonă de cititoare, sunt multe bloguri în România pe teme de beauty extrem de bine făcute și pe care le apreciez, i’m doing this just for fun .

Toodles!

One thought on “Favourites #1

  1. Pingback: Empties #4 | pinkfloydtattoogirl

Leave a Reply

